آ
-
آجیل چی، مهتا
تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
آندرواژ، لیلا
مدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
ا
-
ابراهیمی جمنانی، لیلا
شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روششناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
-
احمدزاده، جهان افروز
شناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
-
احمدزاده، حسن
ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
-
اسماعیل پور، حسن
تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
امینی، مرجان
مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
-
اندام، رضا
مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
-
ایران زاده، سلیمان
نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
ایزدی، حسن
واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
-
بچاچری، علی
فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
-
بحرالعلوم، حسن
مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
-
بخشنده، قاسم
فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
-
برزگرپور، محبوبه
بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
-
بزرگمهر، کیا
شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روششناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
-
بهزادنیا، پویا
نقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
-
بیات، ناصر
شیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
-
بیکی، پریسا
تحلیل مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلانشهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
پ
-
پناهی، علی
ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
-
پوراحمد، احمد
تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
پورسعید، محمدمهدی
بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
ث
-
ثقفی اصل، آرش
تحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
ج
-
جعفری، حمید
بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
-
جلالیان، سید اسحاق
تحلیل مؤلفههای مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلانشهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
-
جنت خواه، روزبه
مدلسازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]
ح
-
حاجی علی اکبری، فیروزه
شناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
-
حاجی کریمی، بابک
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
-
حسنی مقدم، مینا
تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
حسین پور، زهرا
بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
-
حسینی، سید علی
بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
حضرتی، محمدحسین
ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلانشهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
-
حقزاد، آمنه
شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روششناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
-
حق وردی زاده، ابوالفضل
الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
-
حیدربیگی، علی
شیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
-
حیدری سورشجانی، رسول
ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
خ
-
خادمی، لیلا
واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
-
خدایی سرخانلو، جابر
نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
خسروپور، ریحانه
بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
د
-
داودی دهاقانی، ابراهیم
شیوههای ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
-
دبیر، علیرضا
بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
درودی، هما
شناسایی و تحلیل پیشرانهای اجتماعی حاکم بر سیاستگذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آیندهپژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
-
دهقانی قهنویه، عادله
تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخهای رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
-
ده یادگاری، سعید
بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دلبستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
ر
-
ربانی، طاها
مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالشها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
-
رحیمی کلور، حسین
الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
-
رزقی، مریم
تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
رزمی، زهرا
تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
-
رستگاری، مریم
شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روششناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
-
رضایی، ناصر
تحلیل «ظرفیتهای محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
-
رمضان زاده لسبوئی، مهدی
آسیبشناسی وضعیت بازار صنایعدستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
ز
-
زارع، الهام
تحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
-
زارعی، قاسم
الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
-
زال، محمد حسن
آسیبشناسی وضعیت بازار صنایعدستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
-
زکی پور، مهدی
تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
س
-
سالاروندیان، فاطمه
بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
ستاری ساربانقلی، حسن
تحلیل تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافتهای تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
-
سجادیان، مهیار
تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
سعیدنیا، حمیدرضا
تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفههای تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
سلطانی، علی
واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرمآباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
ش
-
شاهین پور، علی
نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
شیرمحمدی، علی
بررسی چالشهای هوشمند سازی اقامتگاههای بومگردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]
ص
-
صابری، ساناز
تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
-
صنوبر، مهسا
نقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
-
صنوبر، ناصر
نقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
ع
-
عزت خواه، طاهره
ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
-
عسگرنژاد نوری، باقر
الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
-
عظیمی، مریم
تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
-
علیزاده، کتایون
بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
ف
-
فلاحتی، فرشاد
ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارکهای ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
-
فیروزی، محمد علی
تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
ق
-
قربانی سپهر، آرش
تحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
-
قربانی سپهر، پریسا
تحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
-
قره بیگلو، حسین
نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
قنبری، ابوالفضل
نقش تعدیلکنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانسهای طبیعتگردی و بومگردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
ک
-
کاوش، کامیار
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
-
کلانتری خلیل آباد، حسین
تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
-
کیوان نیا، سامان
بررسی چالشهای هوشمند سازی اقامتگاههای بومگردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]
گ
-
گراوندی، فریبا
تحلیل «ظرفیتهای محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
-
گلستانی، مریم
تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطهای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
م
-
متقی، افشین
تحلیل پیشرانهای ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
-
محمدلو، سعید
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
-
مظفری، محمد مهدی
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
-
معدنی، جواد
سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
-
موحد، علی
تحلیل «ظرفیتهای محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
-
میرفخرالدینی، فائزه السادات
طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
-
میری، عبدالرضا
تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
-
میمندی، فاطمه
بررسی چالشهای هوشمند سازی اقامتگاههای بومگردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]
ن
-
نعمت فرح زادی، ندا
بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
و
-
وارثی، حمیدرضا
تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
-
وزین، نرگس
تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد