نمایه نویسندگان

آ

  • آجیل چی، مهتا تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
  • آندرواژ، لیلا مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]

ا

  • ابراهیمی جمنانی، لیلا شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • احمدزاده، جهان افروز شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
  • احمدزاده، حسن ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • اسماعیل پور، حسن تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
  • امینی، مرجان مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
  • اندام، رضا مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
  • ایران زاده، سلیمان نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • ایزدی، حسن واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
  • بچاچری، علی فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
  • بحرالعلوم، حسن مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
  • بخشنده، قاسم فراتحلیل مطالعات ارزش درک شده و وفاداری گردشگران در ایران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
  • برزگرپور، محبوبه بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]
  • بزرگمهر، کیا شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • بهزادنیا، پویا نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • بیات، ناصر شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • بیکی، پریسا تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلان‌شهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]

پ

  • پناهی، علی ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • پوراحمد، احمد تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • پورسعید، محمدمهدی بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]

ث

  • ثقفی اصل، آرش تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]

ج

  • جعفری، حمید بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
  • جلالیان، سید اسحاق تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری فرهنگی در کلان‌شهر شیراز [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 1-21]
  • جنت خواه، روزبه مدل‌سازی عوامل موثر بر تصویر مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رضایتمندی گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 95-115]

ح

  • حاجی علی اکبری، فیروزه شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
  • حاجی کریمی، بابک بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • حسنی مقدم، مینا تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • حسین پور، زهرا بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]
  • حسینی، سید علی بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • حضرتی، محمدحسین ارزیابی فضایی اثرات توسعه گردشگری بر کیفیت زندگی شهروندان در کلان‌شهر تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 19-35]
  • حقزاد، آمنه شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • حق وردی زاده، ابوالفضل الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • حیدربیگی، علی شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • حیدری سورشجانی، رسول ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]

خ

  • خادمی، لیلا واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]
  • خدایی سرخانلو، جابر نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • خسروپور، ریحانه بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]

د

  • داودی دهاقانی، ابراهیم شیوه‌های ارتقای رضایت گردشگران مذهبی از خدمات پلیس در شهر مشهد [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 37-53]
  • دبیر، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • درودی، هما شناسایی و تحلیل پیشران‌های اجتماعی حاکم بر سیاست‌گذاری توسعه گردشگری شهرهای ایران در افق 1404 با رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 133-149]
  • دهقانی قهنویه، عادله تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 1-13]
  • ده یادگاری، سعید بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 93-113]

ر

  • ربانی، طاها مقاصد گردشگری ورزشی در مسیر پایداری: ارزیابی موانع و چالش‌ها مطالعه موردی: استان اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 117-132]
  • رحیمی کلور، حسین الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • رزقی، مریم تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • رزمی، زهرا تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]
  • رستگاری، مریم شناسایی الگوهای ذهنی استقرار گردشگری الکترونیک: کاربرد روش‌شناسی کیو مطالعه موردی: شهرهای ساحلی مازندران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 1-17]
  • رضایی، ناصر تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • رمضان زاده لسبوئی، مهدی آسیب‌شناسی وضعیت بازار صنایع‌دستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]

ز

  • زارع، الهام تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
  • زارعی، قاسم الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • زال، محمد حسن آسیب‌شناسی وضعیت بازار صنایع‌دستی با رویکرد گردشگری میراث مطالعه موردی: شهرستان آمل [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 89-110]
  • زکی پور، مهدی تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]

س

  • سالاروندیان، فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
  • ستاری ساربانقلی، حسن تحلیل تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی بر توسعه گردشگری خلاق شهری در بافت‌های تاریخی مطالعه موردی: بازار تاریخی تبریز [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 75-91]
  • سجادیان، مهیار تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • سعیدنیا، حمیدرضا تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
  • سلطانی، علی واکاوی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهرستان خرم‌آباد با روش تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 69-88]

ش

  • شاهین پور، علی نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • شیرمحمدی، علی بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]

ص

  • صابری، ساناز تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • صنوبر، مهسا نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]
  • صنوبر، ناصر نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]

ع

  • عزت خواه، طاهره ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
  • عسگرنژاد نوری، باقر الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 127-146]
  • عظیمی، مریم تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
  • علیزاده، کتایون بررسی عوامل تأثیرگذار بر گردشگری مذهبی مشهد در اسناد فرادستی شهری [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 121-146]

ف

  • فلاحتی، فرشاد ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب گردشگران به پارک‌های ساحلی مطالعه موردی: پارک ساحلی رود بشار شهر یاسوج [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 55-74]
  • فیروزی، محمد علی تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز [دوره 10، شماره 4، 1402]

ق

  • قربانی سپهر، آرش تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • قربانی سپهر، پریسا تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • قره بیگلو، حسین نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران نمونه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • قنبری، ابوالفضل نقش تعدیل‌کنندگی استرس حاصل از کرونا در رابطه بین کیفیت ایمنی و مدیریت بحران منابع انسانی در آژانس‌های طبیعت‌گردی و بوم‌گردی [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]

ک

  • کاوش، کامیار بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • کلانتری خلیل آباد، حسین تبیین اصول توسعه گردشگری شهری در شمال ایران؛ مورد پژوهی شهر کلاردشت [دوره 10، شماره 4، 1402]
  • کیوان نیا، سامان بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]

گ

  • گراوندی، فریبا تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • گلستانی، مریم تأثیر هم آفرینی ارزش با نقش واسطه‌ای قصد بازدید دوباره گردشگران بر گردشگری خلاق مطالعه موردی: استان هرمزگان [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 115-128]

م

  • متقی، افشین تحلیل پیشران‌های ژئوپلیتیکی گردشگری کلانشهر تهران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • محمدلو، سعید بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • مظفری، محمد مهدی بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 37-53]
  • معدنی، جواد سناریوهای آینده گردشگری شهری در دوران پساکرونا مطالعه موردی: شهر سرعین [دوره 10، شماره 2، 1402، صفحه 55-74]
  • موحد، علی تحلیل «ظرفیت‌های محیطی» گردشگری ادبی برای توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 111-126]
  • میرفخرالدینی، فائزه السادات طراحی مدل تاثیر راهنمایان تور در ارتقای صنعت گردشگری ایران [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 33-48]
  • میری، عبدالرضا تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری سلامت مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 57-75]
  • میمندی، فاطمه بررسی چالش‌های هوشمند سازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی [دوره 10، شماره 4، 1402، صفحه 17-35]

ن

  • نعمت فرح زادی، ندا بررسی عوامل مؤثر بر گردشگری دوچرخه در شهرها مطالعه موردی: شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]

و

  • وارثی، حمیدرضا تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]
  • وزین، نرگس تأثیر عوامل هویت شهر بر توسعه گردشگری مطالعه موردی: شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1402، صفحه 15-31]